№ 2 (2019)

Весь випуск

Переглянути або завантажити весь випуск PDF (English)

Зміст

ТЕОРІЯ, ІСТОРІЯ, КУЛЬТУРА ТА МИСТЕЦТВО МЕНЕДЖМЕНТУ

Гуманізм як філософська категорія і соціокультурний феномен в управлінні життєдіяльністю суспільства PDF (English)
Yelena Kovalenko, Olena Khlystun, Yaroslav Martynyshyn 3-31
Компетентність менеджера соціокультурної діяльності з вимірювання соціокультурних ефектів PDF (English)
Elena Shcherbina-Yakovleva, Mykola Nazarov 32-61
Професійний портрет сучасного менеджера соціокультурної діяльності PDF (English)
Tatiana Povalii 62-76

ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ МЕНЕДЖМЕНТУ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Довіра, справедливість і доброзичливість студентів університетів Японії та Словаччини PDF (English)
Martina Blaskova, Hideyuki Kokubo, Dominika Tumova, Rudolf Blasko 77-99
Формування стратегічних альтернатив організаційно-економічного розвитку підприємств соціокультурної сфери PDF (English)
Liudmila Batchenko, Liliia Honchar, Iryna Blyzniuk 100-120
Постмодерне розуміння університету: організаційно-управлінські аспекти PDF (English)
Olga Boyko, Nina Svitaylo 121-135
Формування державної політики управління освітнім процесом PDF (English)
Alina Hrushyna 136-150