№ 2 (2018)

Весь випуск

Переглянути або завантажити весь випуск PDF

Зміст

ТЕОРІЯ, ІСТОРІЯ, КУЛЬТУРА ТА МИСТЕЦТВО МЕНЕДЖМЕНТУ

ФЕНОМЕН ІДЕЙ В УПРАВЛІННІ ЖИТТЄДІЯЛЬНІСТЮ СУСПІЛЬСТВА PDF
Yaroslav Martynyshyn, Elena Khlystun 7-25
ЕВОЛЮЦІЯ ТЕОРІЇ МЕНЕДЖМЕНТУ: ВІД БЮРОКРАТІЇ ДО АДХОКРАТІЇ PDF
Yelena Kovalenko 26-62
БРИТАНСЬКА НАУКОВА ТРАДИЦІЯ ВИВЧЕННЯ ІВЕНТ-МЕНЕДЖМЕНТУ: ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ (Г. БОУДІН, Х. ПІЄЛІЧАТІ, ДЖ. ЕЛЗ) PDF
Iryna Parkhomenko 63-76

ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ МЕНЕДЖМЕНТУ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ТОРГІВЕЛЬНО-РОЗВАЖАЛЬНІ ЦЕНТРИ В СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ МІСТА: РЕСУРСИ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ PDF
Olga Boyko 77-89
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІОГРАМ МЕНЕДЖЕРІВ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ СФЕРИ PDF
Taras Hryhorchuk 90-106
ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ PDF
Alina Hrushyna 107-119
ДОСВІД МЕНЕДЖМЕНТУ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ НІМЕЧЧИНИ PDF
Larysa Otroshchenko 120-133
ОРГАНІЗАЦІЯ МАСОВИХ СВЯТ PDF
Lesia Malooka 134-146