ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ІВЕНТ-МЕНЕДЖЕРІВ У КОНТЕКСТІ ДУАЛЬНОЇ ФОРМИ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31866/2616-7573.1.2019.170657Ключові слова:
дуальна освіта, івент-менеджер, івент-агенція, неперервність навчання, професійна освіта, навчальний процесАнотація
Актуальність. Трансформаційні процеси незалежної України зумовили відірваність теоретичних знань, які отримує випускник університету, від тієї реальності, з якою стикається молодий фахівець, розпочинаючи свою професійну діяльність. Певний потенціал на шляху вирішення означеної проблеми має дуальна система навчання, що спрямована на формування у майбутнього фахівця тих актуальних знань, навичок і вмінь, яких вимагає сучасний ринок праці. Мета і методи. Мета статті – проаналізувати можливості запровадження дуальної форми здобуття освіти у професійній підготовці івент-менеджера. У процесі здійснення дослідження застосовувалися системний, аналітичний та компаративний методи, за допомогою яких було охарактеризовано особливості дуальної форми здобуття освіти, здійснено порівняльну оцінку її реалізації в Німеччині та Україні. Результати. Дуальна форма здобуття освіти дозволяє об’єктивно й ефективно реалізувати ті виклики, що постають перед сучасним студентом: отримати роботу – утримати роботу – кар’єрно зростати. Водночас ефективність її реалізації залежить від ряду чинників, зокрема, залежить від мотивації студента і правильного вибору професії. Висновки та обговорення. Основою успішного навчання студента є поєднання теоретичного і практичного навчання, формальної й неформальної освіти. Наслідком запровадження дуальної форми освіти стане усвідомлений вибір студентом майбутньої професії, а також належна конкурентоспроможність випускника на ринку праці. Партнерство освітніх закладів із приватним і державним секторами, активізація їхньої співпраці дозволять не лише оптимізувати змістову складову в навчальних планах, але й поглибити кваліфікацію викладацького персоналу, їхню професійну адаптацію до змінюваних освітніх умов. У статті вперше проаналізовано можливості й обмеження запровадження дуальної системи у процесі підготовки івент-менеджера; досягнуті результати можна використовувати в навчальному процесі вищих закладів освіти.Посилання
Andrejtsiv, I. (2017). Scho take dual'na osvita i navischo vona ukraintsiam
[What is dual education and why it is for Ukrainians]. Retrieved from
http://life.pravda.com.ua/society/2017/02/16/222630 (in Ukr.).
Hrynevych, L. (2018). Pryvabyty studentiv ta zupynyty ikh vidtik mozhna
lyshe iakistiu vyschoi osvity, iaka zrostaie [It is only possible to increase
the quality of higher education that can attract students and stop their outflow].
Retrieved from https://mon.gov.ua/ua/news/liliya-grinevich-privabiti-
studentiv-ta-zupiniti-yih-vidtik-mozhna-lisheyakistyu-vishoyi-osviti-
yaka-zrostaye (in Ukr.).
Zakon Ukrainy «Pro osvitu» [A law of Ukraine is «About education»] (2017).
Retrieved from http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2145-19 (in Ukr.).
Zinchenko, A. G. (2016). Navychky dlia Ukrainy 2030: pohliad biznesu [Skills for Ukraine 2030: Business view]. Kyiv: YUSTON (in Ukr.).
Kontseptsiia pidhotovky fakhivtsiv za dual'noiu formoiu zdobuttia osvity
[The concept of training specialists for the dual form of education] (2018).
Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show
/660-2018-%D1% 80#n9 (in Ukr.).
Kudelia, N. (2017). Dual'noe obrazovanie v Germanii: pliusy i minusy
[Dual Education in Germany: Pros and Cons]. Retrieved from
https://www. partner-inform.de/partner/detail/2017/9/269/8706
/dualnoe-obrazovanie- v-germanii-pljusy-i-minusy (in Russ).
Mill, U. (2016). Dual'ne navchannia: dosvid Nimechchyny
[Dual study: German experience]. Marketynh v Ukraini [Marketing in
Ukraine], 6, 53-63 (in Ukr.).
Petrova, I. V. (2018). Dual'na osvita u suspil'stvi ekonomiky znan'
[Dual Education in the Knowledge Economy Society]. Formation of
Knowledge Economy as the Basis of the Information Society:
th International Scientific Seminar. Kyiv-Amsterdam-Paris: International
Academy of Information Science, 2018. С. 71–74.
Petrova, I. V. (2015). Profesijna pidhotovka menedzheriv industrii
dozvillia v suchasnomu suspil'stvi [Vocational training managers
leisure industry in modern society]. Visnyk Mariupol's'koho derzhavnoho
universytetu. Seriia: filosofiia, kul'turolohiia, sotsiolohiia [Bulletin of the
Mariupol State University. Series: Philosophy, Culturology, Sociology],
, 117-124 (in Ukr.).
Deissinger, T. (2010). Dual System. International Encyclopedia of Education, 8, 448-454 (in Ukr.).
Del Carpio, X., Kupets, O., Muller, N., & Olefir, A. (2017). Skills for a Modern Ukraine. Washington: International Bank for Reconstruction and Development / The World Bank.
Education and Training: Monitor 2018 (2018). Luxembourg: Publications Office of the European Union.
Euler, D. (2013). Das duale System in Deutschland –Vorbild für einen
Transfer ins Ausland? [Duale system in Germany – example für Transfer in
a foreign country?]. Retrieved from
https://www.bertelsmann-stiftung. de/de/publikationen/publikation
/did/das-duale-system-in-deutschland (in Germ.).
Event- und Sportmanagement [Event- and Sportmanagement] (2019).
Retrieved from http: // www.duales-studium.de/hochschulen
/451-berufsakademie- sachsen-staatliche-studienakademie-riesa
(in Germ.).
Future Work Skills 2020 (2016). Retrieved from http://www.iftf.org/uploads
/ media/SR-1382A_UPRI_future_work_skills_sm.pdf.
Germany’s Dual System of Vocational Education and Training (2017). Retrieved from https://www.gtai.de/GTAI/Content/EN/blg--most-wanted--dual-vocationaltraining-in-germany-pdf.
Levitin, D. J. (2017). Building the Intentional University: Minerva and the Future of Higher Education. London: The MIT Press.
The Global Competitiveness Report 2018 (2018). Retrieved from
http://reports. weforum.org/global-competitiveness-report-2018.
Vocational Training Act (Berufsbildungsgesetz) of 23 March 2005 (2005).
Retrieved from https://www.bibb.de/dokumente/pdf/bmbf_berufsbildung
sreformgesetz_en.pdf.
Wilen-Daugenti, Т. (2018). Careers 3.0 Future Skills – Future Work. Retrieved from www.apolloresearchinstitute.org.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Ірина Владиславівна ПЕТРОВА
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.