ІННОВАЦІЙНІ МАРКЕТИНГОВІ МЕТОДИКИ ПІДВИЩЕННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ ПОСЛУГ СФЕРИ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.31866/2616-7573.1.2018.143397Ключові слова:
ресторанний бізнес, заклад ресторанного господарства, інноваційні технології, управління, маркетинг, лояльністьАнотація
Актуальність. Актуальність обраного дослідження полягає в тому, що специфіка ресторанного бізнесу як галузі сфери послуг передбачає не тільки поліпшення якості життя людей, а й грамотну маркетингову політику і PR-стратегію, можливість управління лояльністю гостей. Мета і методи. Мета дослідження – проаналізувати сучасну ситуацію використання інноваційних маркетингових методик для підвищення лояльності споживачів закладів ресторанного господарства в Україні і за кордоном. Методи дослідження – теоретичною та методологічною основою дослідження є наукові концепції та теоретичні розробки вітчизняних та зарубіжних вчених в галузі аналізу діяльності підприємств, маркетингу, закони України. Результати. Основні результати дослідження полягають у виявленні необхідності використання інноваційних маркетингових методик для підвищення лояльності споживачів послуг закладів ресторанного господарства. Висновки та обговорення. У статті зазначено, що одним з інструментів у боротьбі за лояльність споживачів є подальше впровадження маркетингових інновацій. Виявлено, що для їх ефективного впровадження необхідна розробка стратегії з управління та стимулювання лояльності гостей. Наукова новизна полягає в розробленні напрямів удосконалення процесів підвищення лояльності споживачів послуг сфери ресторанного бізнесу. Практичне значення одержаних результатів виявляється в можливості застосування традиційного і нестандартного маркетингу, запропонованих шляхів комунікації з клієнтами в роботі закладів ресторанного господарства, що дозволить їм ефективно реалізовувати послуги та бути конкурентоздатними у жорстких ринкових умовах господарювання.Посилання
Akulych, I. A. (2001). Marketyng [Marketing]. Minsk: Vyscha shkola (in Russ.).
Arkhipov, V. V., & Rusavska, V. A. (2009). Organizastiy obslugovivaniy v zakladah restorannogo gospodarstva [Organization of services in restaurants]. Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury (in Ukr.).
Belousova, S. N., & Belousov, A. G. (2001). Marketyng. [Marketing]. Rostov-na-Donu: Phoenix (in Russ.).
Hrosul, V. A., Zubkov, S. O., & Ivanova, T. P. (2018). Metodychnyj instrumentarij otsiniuvannia rivnia innovatsijnoi aktyvnosti pidpryiemstv restorannoho hospodarstva [Methodical tool for assessing the level of innovation activity of restaurant enterprises]. Marketynh i menedzhment innovatsij [Marketing and innovation management], 1, 284-294. DOI: 10.21272/mmi.2018.1-21 (in Ukr.).
Ponomarova, N. M., & Ponomarov, A. M. (2017). Novitni pidkhody do suchasnykh marketynhovykh komunikatsij [New approaches in modern marketing communications]. Retrieved from http://gisap.eu/ru/node/534 (in Ukr.).
Poplavskyi, M. M. (2011). Gotelno-restoranniy servis [Hotel and restaurant service]. Kyiv: Makros (in Ukr.).
Rusalova, A. M. (2017). Suchasni marketynhovi komunikatsii v upravlinni pidpryiemstvamy restorannoho biznesu [Modern marketing communications in the management of restaurant business]. Retrieved from http://irbis nbuv.gov.ua/cgibin/irbis64r_81/cgiirbis_64.exe?C21COM2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&Z21ID=&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/inek_2015_4_36.pdf (in Ukr.).
Terenzio, O. (2016). 12 tips for creating restaurant marketing emails that work. Retrieved from http://openforbusiness.opentable.com/tips/12-tips-forcreating-restaurant-marketing-emails-that-work/.
Van, P. D. (2017). How Brands Addict Us. Retrieved from https://www.psy chologytoday.com/blog/unconsciousbranding/201709/how-brandsaddictus (in Eng.).
Walter, E. (2014). Top 25 restaurants on social media. Retrieved from https:// www.forbes.com/sites/ekaterinawalter/2014/11/24/top-25-restaurantson-social-media/#5de6d57111c1 (in Eng.).
Zavadynska, O. U. (2016). Zastosuvannia innovatsijnykh protsesiv u hospodarskij diialnosti zakladiv restorannoho hospodarstva [Applying of innovative processes in the economic activity of restaurants]. Materialy VII Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii «Turystychnyj ta hotelno-restorannyj biznes v Ukraini: problemy rozvytku ta rehuliuvannia» [Materials of the VII International Scientific and Practical Conference «Tourism, hotel and restaurant business in Ukraine: problems of development and regulation»]. Cherkasy, 38-41 (in Ukr.).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Олена Юріївна Завадинська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.