Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Поточний випуск
Архіви
Пошук
Пошук
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
Том 1 № 1 (2018)
Том 1 № 1 (2018)
Опубліковано:
2018-09-30
Весь випуск
PDF
ТЕОРІЯ, ІСТОРІЯ, КУЛЬТУРА ТА МИСТЕЦТВО МЕНЕДЖМЕНТУ
ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНІСТЮ СУСПІЛЬСТВА
Yaroslav Martynyshyn, Yelena Kovalenko
7-24
PDF
ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ МЕНЕДЖЕРА ДО УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ
Olena Kostyuchenko
25-40
PDF
МЕНЕДЖЕР СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК СУБ’ЄКТ ІННОВАЦІЙ
Maryna Bryl
41-52
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ СФЕРИ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
Alina Hrushyna
53-63
PDF
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД КОРОЛІВСТВА ШВЕЦІЇ У ПОБУДОВІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ВИЩИМИ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ
Oksana Feicher
64-77
PDF
ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ МЕНЕДЖМЕНТУ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА МЕНЕДЖМЕНТ-ОСВІТИ В УМОВАХ РИНКОВИХ ЗМІН
Valentina Rusavska, Liudmila Batchenko, Liliia Honchar
78-98
PDF
ФОРСАЙТ РОЗВИТКУ ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАКЛАДІВ КУЛЬТУРИ НА РІВНІ СІЛЬСЬКИХ ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД
Valentinа Khrapkina, Yuliia Maistrenko
98-110
PDF
УПРАВЛІННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНИМ ПРОЕКТУВАННЯМ У СЕРЕДОВИЩІ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН УКРАЇНИ
Elena Khlystun, Anastasia Bukatseli
110-123
PDF
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ НА ВІТЧИЗНЯНОМУ РИНКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Taras Hryhorchuk
123-137
PDF
ІННОВАЦІЙНІ МАРКЕТИНГОВІ МЕТОДИКИ ПІДВИЩЕННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ ПОСЛУГ СФЕРИ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
Olena Zavadynska
137-149
PDF
РУ
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Ключові слова
Поточний номер